OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW
OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA UTWORZENIE I UTRZYMANIE MIEJSCA PRACY W PRZEDSIĘBIORSTWACH SPOŁECZNYCH W RAMACH RUNDY KONKURSOWEJ 1/2024
Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA ogłasza nabór na składanie wniosków o przyznanie wsparcia finansowego w formie stawek jednostkowych na utworzenie i utrzymanie nowych miejsc pracy w ramach projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy – RUNDA KONKURSOWA 1/2024
- Kto może składać wniosek?
O udzielenie wsparcia mogą ubiegać się:
1. Grupa inicjatywna tworząca przedsiębiorstwo społeczne,
2. Podmiot ekonomii społecznej przekształcany w przedsiębiorstwo społeczne,
3. Przedsiębiorstwo społeczne.
Nabór wniosków dotyczy utworzenia i utrzymania miejsc pracy w subregionie nidzickim obejmującym powiaty: działdowski, nidzicki, nowomiejski i szczycieński.
- Wsparcie finansowe jest przyznawane na:
1. utworzenie miejsca pracy w wysokości 35 212 zł (stawka jednostkowa)
2. utrzymanie miejsca pracy (stawka jednostkowa jest kwalifikowana tylko łącznie ze stawką na utworzenie miejsca pracy):
38 700 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na pełen etat przez 12 miesięcy
29 026 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na ¾ etatu przez 12 miesięcy
19 350 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na ½ etatu przez 12 miesięcy
Jedno PS/PES może uzyskać wsparcie na utworzenie i utrzymanie maksymalnie 10 miejsc pracy dla osób, o których mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej.
- Informacja o naborze:
Nabór wniosków prowadzony będzie w terminie od 04.09.2024 r do 17.09.2024 r. Miejsce składania dokumentów:
- osobiście: Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA, ul. Rzemieślnicza 3, 13-100 Nidzica, w godz. 9.00 – 14.00,
- listownie: na wskazany powyżej adres (decyduje data wpływu dokumentów).
Wniosek zawierający komplet dokumentów należy złożyć w jednym egzemplarzu w formie pisemnej (papierowej), z zastrzeżeniem, iż na kolejnym etapie Wnioskodawcy zostaną poproszeni o przesłanie Biznesplanu wraz z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz Planem inwestycyjnym w formie elektronicznej.
Złożony wniosek wraz z pozostałymi dokumentami nie podlega zwrotowi.
Wnioskodawca może złożyć jeden wniosek w ramach jednego naboru.
Do złożenia wniosku uprawnieni są jedynie Wnioskodawcy, którzy ukończyli wymaganą ścieżkę wsparcia merytorycznego, przygotowującą do udziału w konkursie FPS oraz otrzymali pozytywną opinię pracownika OWES, prowadzącego grupę.
Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie FPS.
- Na komplet dokumentów składają się
ISTNIEJĄCE PS/PES | GRUPY INICJATYWNE |
Wzór Wniosku - Załącznik nr 1a | Wzór Wniosku - Załącznik 1b |
Harmonogram rzeczowo-finansowy wraz z planem inwestycyjnym oraz sytuacją ekonomiczno-finansową - Załącznik 2a [1] | Harmonogram rzeczowo-finansowy wraz z planem inwestycyjnym oraz sytuacją ekonomiczno -finansową - Załącznik 2b [2] |
Oświadczenie o braku podwójnego finansowania - Załącznik nr 7 | Oświadczenie o braku podwójnego finansowania - Załącznik nr 7 |
Oświadczenie o wysokości pomocy de minimis otrzymanej przez przedsiębiorcę w ciągu ostatnich 3 lat | Oświadczenie o wysokości pomocy de minimis otrzymanej przez przedsiębiorcę w ciągu ostatnich 3 lat |
Sprawozdanie finansowe za ostatni zamknięty rok obrotowy | - |
Pozytywna opinia pracownika OWES | Pozytywna opinia pracownika OWES |
Inne dokumenty [3] niezbędne do oceny wniosku, np.:
- deklaracje współpracy,
- akt własności, umowa najmu, przedwstępna umowa dot. wynajmu lokalu do prowadzenia działalności – konieczne w przypadku planowanego remontu lokalu,
- dokumentacja zdjęciowa lokalu lub obiektu użytkowego – konieczne w przypadku planowanego remontu lokalu,
- kosztorys remontu,
- dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje.
- Szczegółowe informacje dotyczące udzielania wsparcia finansowego na utworzenie
i utrzymanie miejsca pracy w PS/PES przekształcanym w PS znajdują się w Regulaminie Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej.
[1] Wydruki excel muszą być czytelne i podpisane. Wnioskodawca zostanie poproszony o przesłanie plików
w formie elektronicznej – które należy zabezpieczyć hasłem dostępu (przekazanym w odrębnej wiadomości).
[2] Wydruki excel muszą być czytelne i podpisane. Wnioskodawca zostanie poproszony o przesłanie plików
w formie elektronicznej – które należy zabezpieczyć hasłem dostępu (przekazanym w odrębnej wiadomości).
[3] Dokumenty należy potwierdzić za zgodność z oryginałem.
Kontakt do Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej:
tel. 795 182 581
e-mail: