Loading

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW

OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO NA UTWORZENIE I UTRZYMANIE MIEJSCA PRACY W PRZEDSIĘBIORSTWACH SPOŁECZNYCH W RAMACH RUNDY KONKURSOWEJ 1/2024

 

Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA ogłasza nabór na składanie wniosków o przyznanie wsparcia finansowego w formie stawek jednostkowych na utworzenie i utrzymanie nowych miejsc pracy w ramach projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy – RUNDA KONKURSOWA 1/2024

 

  • Kto może składać wniosek?

 

O udzielenie wsparcia mogą ubiegać się:

1. Grupa inicjatywna tworząca przedsiębiorstwo społeczne,

2. Podmiot ekonomii społecznej przekształcany w przedsiębiorstwo społeczne,

3. Przedsiębiorstwo społeczne.

Nabór wniosków dotyczy utworzenia i utrzymania miejsc pracy w subregionie nidzickim obejmującym powiaty: działdowski, nidzicki, nowomiejski i szczycieński.

 

  • Wsparcie finansowe jest przyznawane na:

1. utworzenie miejsca pracy w wysokości 35 212 zł (stawka jednostkowa)

2. utrzymanie miejsca pracy (stawka jednostkowa jest kwalifikowana tylko łącznie ze stawką na utworzenie miejsca pracy):

38 700 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na pełen etat przez 12 miesięcy

29 026 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na ¾ etatu przez 12 miesięcy

19 350  – w przypadku utrzymania miejsca pracy na ½ etatu przez 12 miesięcy

 

Jedno PS/PES może uzyskać wsparcie na utworzenie i utrzymanie maksymalnie 10 miejsc pracy dla osób, o których mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej.

 

  • Informacja o naborze:

 

Nabór wniosków prowadzony będzie w terminie od 04.09.2024 r do 17.09.2024 r. Miejsce składania dokumentów:

- osobiście: Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA, ul. Rzemieślnicza 3, 13-100 Nidzica, w godz. 9.00 – 14.00,

- listownie: na wskazany powyżej adres (decyduje data wpływu dokumentów).

 

Wniosek zawierający komplet dokumentów należy złożyć w jednym egzemplarzu w formie pisemnej (papierowej), z zastrzeżeniem, iż na kolejnym etapie Wnioskodawcy zostaną poproszeni o przesłanie Biznesplanu wraz z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz Planem inwestycyjnym w formie elektronicznej.

Złożony wniosek wraz z pozostałymi dokumentami nie podlega zwrotowi.

Wnioskodawca może złożyć jeden wniosek w ramach jednego naboru.

 

Do złożenia wniosku uprawnieni są jedynie Wnioskodawcy, którzy ukończyli wymaganą ścieżkę wsparcia merytorycznego, przygotowującą do udziału w konkursie FPS oraz otrzymali pozytywną opinię pracownika OWES, prowadzącego grupę.

Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie FPS.

 

  • Na komplet dokumentów składają się

 

ISTNIEJĄCE PS/PES
PRZEKSZTAŁCANE W PS

GRUPY INICJATYWNE
Wzór Wniosku - Załącznik nr 1a
Wzór Wniosku - Załącznik 1b
Harmonogram rzeczowo-finansowy wraz z planem inwestycyjnym oraz sytuacją ekonomiczno-finansową - Załącznik 2a [1]
Harmonogram rzeczowo-finansowy wraz z planem inwestycyjnym oraz sytuacją ekonomiczno -finansową - Załącznik 2b [2]
Oświadczenie o braku podwójnego finansowania - Załącznik nr 7
Oświadczenie o braku podwójnego finansowania -
Załącznik nr 7
Oświadczenie o wysokości pomocy de minimis
otrzymanej przez przedsiębiorcę w ciągu ostatnich 3 lat
Oświadczenie o wysokości pomocy de minimis
otrzymanej przez przedsiębiorcę w ciągu ostatnich 3 lat
Sprawozdanie finansowe za ostatni
zamknięty rok obrotowy
Pozytywna opinia pracownika OWES
Pozytywna opinia pracownika OWES

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inne dokumenty [3] niezbędne do oceny wniosku, np.:

- deklaracje współpracy,

- akt własności, umowa najmu, przedwstępna umowa dot. wynajmu lokalu do prowadzenia działalności – konieczne w przypadku planowanego remontu lokalu,

- dokumentacja zdjęciowa lokalu lub obiektu użytkowego – konieczne w przypadku planowanego remontu lokalu,

- kosztorys remontu,

- dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje.

 

 

[1] Wydruki excel muszą być czytelne i podpisane. Wnioskodawca zostanie poproszony o przesłanie plików
w formie elektronicznej – które należy zabezpieczyć hasłem dostępu (przekazanym w odrębnej wiadomości).

[2] Wydruki excel muszą być czytelne i podpisane. Wnioskodawca zostanie poproszony o przesłanie plików
w formie elektronicznej – które należy zabezpieczyć hasłem dostępu (przekazanym w odrębnej wiadomości).

[3] Dokumenty należy potwierdzić za zgodność z oryginałem.

 

 

Kontakt do Funduszu Przedsiębiorczości Społecznej:

tel. 795 182 581

e-mail: