ZAPYTANIE OFERTOWE USŁUGA TRANSPORTOWA Z DNIA 09.07.2019 R. NR POSTĘPOWANIA 11/RR/OWES19-22/2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące wyboru wykonawcy usługi transportu osobowego dla uczestników
projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy
z dnia 09.07.2019 r.
Nr postępowania 11/RR/OWES19-22/2019
Nidzicka Fundacja Rozwoju „NIDA” w związku z realizacją projektu pt. „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, zaprasza do złożenia oferty dotyczącej wyboru wykonawcy usługi transportu osobowego dla uczestników projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy. Beneficjentami projektu są m.in. osoby zagrożone ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym, przedstawiciele podmiotów ekonomii społecznej oraz przedsiębiorstw społecznych.
Niniejsze zapytanie ofertowe jest zamówieniem, które udzielane jest zgodnie z zasadą rozeznania rynku. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Postępowanie nie jest prowadzone w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności w związku z udzielaniem zamówienia finansowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wspólny słownik zamówień (CPV)
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór wykonawcy usługi przewozów osób - uczestników projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy, polegających na:
- Dowozie uczestników na i ze szkoleń,
- Ilość szacowanych kilometrów do przejechania w ramach usługi wynosi ok. 4 000 km. Ze względu na specyfikę projektu oraz zgłoszone zapotrzebowanie na usługę przez uczestników projektu, faktyczna liczba kilometrów może ulec zmianie.
- Projekt realizowany jest na terenie powiatów: działdowskiego, nidzickiego, nowomiejskiego
i szczycieńskiego. - Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z opłatami drogowymi i parkingowymi oraz wszelkie inne koszty związane z uzyskaniem pozwoleń niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi.
- Wykonawca będzie informowany o terminie realizacji usługi i miejscu zbiórki co najmniej 3 dni przed planowanym wyjazdem.
- Wykonawca usługi zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu faktury VAT
w porozumieniu z Zamawiającym za poszczególne przejazdy.
- ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Istnieje możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego oraz możliwość udzielenia takiego zamówienia publicznego została przewidziana w zapytaniu ofertowym oraz w umowie z wykonawcą. W takim przypadku nie jest konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
- TERMIN WYKONANIA:
Usługa świadczona będzie w okresie od momentu podpisania umowy do 31.03.2022 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Posiadają minimum 2 busy/autokary wraz z miejscem bagażowym, o standardzie co najmniej Euro 5. Pojazdy muszą być wyposażone w: klimatyzację, minimum 18 miejsc siedzących z pasami bezpieczeństwa, posiadać aktualne przeglądy techniczne oraz ubezpieczenie OC i NW.
- Posiadają minimum 2 kierowców z aktualnymi uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (np. licencje na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób, certyfikaty itp.). Kierowcy powinni posiadać co najmniej 15 letni staż pracy.
- W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o takich samych lub lepszych parametrach.
- Wykonawca zrealizował co najmniej 5 usług związanych z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat popartych rekomendacjami i przedstawionych w wykazie zrealizowanych usług – będący załącznikiem nr 2;
- Akceptują treść zapytania ofertowego, bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
- Są mobilni i dyspozycyjni – będą obecni w zaplanowanym terminie i zaplanowanych godzinach realizacji zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”
w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty, w wykazie zrealizowanych usług wraz
z referencjami/rekomendacjami, CV kierowców.
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Wykonawca powinien sporządzić ofertę na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania oraz dołączyć Wykaz zrealizowanych usług o podobnym charakterze związanych z ww.tematyką, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania oraz pozostałe wymagane dokumenty.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta oraz wszelkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy oferta jest podpisana przez inną osobę niż przedstawiciel/e prawny/i Wykonawcy, do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
- Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty, bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania.
- Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień.
- Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
- Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym stawkę brutto za 1 km.
- Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wówczas, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
- Oferta może być złożona w formie: pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną (skan) lub osobiście (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego)
- Kompletna oferta musi zawierać:
- Wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego;
- Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez inna osobę niż przedstawiciel/e prawny/i Wykonawcy;
- Wykaz usług potwierdzający zrealizowanie co najmniej 5 usług związanych z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego;
- CV kierowców potwierdzające staż pracy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego;
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe w zakresie, na które składana jest oferta - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
- rekomendacje i referencje od m.in. 5 zleceniodawców potwierdzające doświadczenie w realizacji usługi - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
- Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – zapis w formularzu ofertowym będącym Załącznikiem nr 1.
- Klauzula informacyjna RODO – stanowiąca załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego
- KRYTERIA OCENY OFERTY:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- Cena: 70 pkt.
- Doświadczenie wykonawcy: 20 pkt.
- Kryterium dodatkowe 10 pkt.
- cena – 70% (maksymalna ilość pkt jakie może otrzymać oferta za kryterium – 70 pkt.):
- oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców, nie podlegającej odrzuceniu,
- oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów za dane kryterium,
- ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
oferowana wartość minimalna cena brutto
wartość punktowa oferty = _________________________________________________________________ x70
oferowana wartość oferty cena brutto
- doświadczenie wykonawcy – 20% (maksymalna ilość pkt jakie może otrzymać oferta za kryterium – 20 pkt.):
- oferty w tym kryterium będą oceniane na podstawie informacji zawartych w Wykazie zrealizowanych usług (Załącznik nr 2);
- Największą ilość punktów uzyska wykonawca nie podlegający odrzuceniu, który posiada największe doświadczenie w świadczeniu ww. usług wg. poniższych kryteriów:
- 5 – 7 usług – 5 punkty
- 8 – 12 usług – 10 punktów
- 13 i więcej usług – 20 punktów
- Kryterium dodatkowe – 10% (maksymalna ilość pkt jakie może otrzymać oferta za kryterium – 10 pkt.)
W przypadku kryterium dodatkowego możliwe jest przyznanie łącznie 10 pkt., które przyznawane będą w oparciu o przedstawione informacje.
- Wykonawca posiada certyfikat potwierdzający rzetelność firmy – 5 pkt.
- Wykonawca zatrudnia pracowników w ramach umowy o pracę – 5 pkt.
Ostateczna ocena punktowa oferty:
- Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.
- W wyniku przeprowadzonego postępowania wyłoniony zostanie 1 wykonawca usług.
- Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub z dwoma Wykonawcami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia lub zaproponowane ceny w rażący sposób odbiegają od cen rynkowych. Jeżeli najniższa złożona oferta przekracza cenę zakontraktowaną w budżecie, Zamawiający przeprowadzi ze wszystkimi Oferentami negocjacje. Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie 2 dni od dnia zakończenia negocjacji.
- INTERGRALĄ CZĘŚCIĄ NINIEJSZEGO ZAPYTANIA OFERTOWEGO STANOWIĄ:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Wykaz zrealizowanych usług – załącznik nr 2
- Wzór CV – załącznik nr 3
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 4
- INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY
Wykonawcy, którzy złożą ofertę zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.ekonomiaspoleczna.nida.pl
- PRAWA ZAMAWIAJĄCEGO:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy cenę zakontraktowaną w budżecie projektu.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania usługi przez Wykonawcę osobom trzecim.
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia modyfikacji do Zapytania przed upływem terminu na składanie ofert.
- O każdej zmianie Zamawiający będzie informował na swojej stronie internetowej www.ekonomiaspoleczna.nida.pl
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany harmonogramu w trakcie realizacji projektu oraz zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia (zmiany w umowie).
- Zamawiający ma prawo do złożenia pytań uzupełniających do złożenia ofert, może żądać od Wykonawców uzupełnień, wyjaśnień i poprawienia m.in. oczywistych omyłek, błędów rachunkowych.
- Zamawiający ma prawo sprawdzania wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Państwa oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
- Po otrzymaniu oferty z uwagi na założenia budżetowe Projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania przedstawionych cen i innych warunków związanych z realizacją zadania oraz odstąpienia od zawarcia umowy.
- Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę. W przypadku gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- INFORMACJE DODATKOWE:
- Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania w przypadku:
- niespełnienia warunków udziału w postepowaniu,
- niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem,
- przedstawienia informacji nieprawdziwych,
- oferty złożone po upływie terminu składania ofert, przesłane na niewłaściwy adres e-mail oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Termin związania ofertą: 60 dni od zakończenia terminu składania ofert.
- Od dokonanego wyboru nie przewiduje się odwołań.
- Osoby do kontaktu
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest Magdalena Pepłowska-Krzykwa oraz Paweł Reguła, tel. 89 625 22 26, 696 088 701
- SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć pocztą tradycyjną, osobiście lub w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną:
- mailowo na adres:
- pocztą na adres:
Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA
ul. Rzemieślnicza 3
13-100 Nidzica
Z dopiskiem: Oferta na usługi transportu osobowego dla uczestników projektu
nr. postępowania 11/RR/OWES19-22/2019
W przypadku konieczności zmiany, uzupełnienia lub wycofania oferty należy przysłać w terminie składania ofert odpowiednie dokumenty z dopiskiem:
Oferta na usługi transportu osobowego dla uczestników projektu nr. postępowania 11/RR/OWES19-22/2019 -
ZMIANA OFERTY lub UZUPEŁNIENIE OFERTY lub WYCOFANIE OFERTY (wybrać właściwe)
- TERMIN SKŁADANIA OFERT:
17 lipca 2019 r. (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego)
Uwaga: Oferty składane pocztą lub osobiście (w wersji papierowej) przyjmowane będą tylko w godzinach pracy biura Fundacji NIDA tj. 8.00-16.00, natomiast składane w wersji elektronicznej - do końca dnia.
W związku z realizacją projektu pt. „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 informujemy, iż na zapytanie ofertowe - rozeznanie rynku wpłynęły 3 oferty.
Zamawiający dokonał czynności badania i oceny oferty stwierdzając w jej wyniku, iż Wykonawcą została firma:
Przewóz osób DEJNA BUS Wiesława Taradejna - 3,40 zł za 1 km, przewidywana wartość zamówienia = 4000 km x 3,40 zł = 13 600,00 zł