ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące zakupu sprzętu komputerowego z dnia 16.07.2019 r. Nr postępowania 13/RR/OWES19-22/2019
PROCEDURA ROZEZNANIA RYNKU
dotyczące zakupu sprzętu komputerowego
wraz z dostawą i instalacją u zamawiającego
Nr postępowania 13/RR/OWES19-22/2019
Nidzicka Fundacja Rozwoju „NIDA” w związku z realizacją projektu pt. „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, zaprasza do złożenia oferty dotyczącej wyboru dotyczące zakupu sprzętu komputerowego wraz z dostawą i instalacją u Zamawiającego.
Niniejsze zapytanie ofertowe jest zamówieniem, które udzielane jest zgodnie z zasadą rozeznania rynku. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Postępowanie nie jest prowadzone w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności w związku z udzielaniem zamówienia finansowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zakres usługi:
Kody CPV występujące w przedmiotowym zamówieniu:
30200000-1 – urządzenia komputerowe
W kalkulacji dotyczącej szacowania rynku proszę uwzględnić informacje zawarte w poniższych wyjaśnieniach.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz oprogramowania komputerowego, na potrzeby projektu „Ośrodek Wsparcie Ekonomii Społecznej w Nidzicy”. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (wraz z instalacją i uruchomieniem) nowego sprzętu z zainstalowanym systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym oraz pozostałych urządzeń peryferyjnych kompatybilnych z tym systemem. Przedmiot zamówienia powinien być objęty gwarancją udzieloną na okres co najmniej 24 miesięcy.
- Oferowany sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż przed 2018 r.
- Poniżej znajduje się specyfikacja urządzeń wymagana przez Zamawiającego:
- Zestaw komputerowy , stacjonarny (typu All in One) – 2 sztuki, minimalne parametry:
- Procesor o parametrach porównywalnych lub lepszych od Intel Core i5
- Dysk SSD 400 GB,
- Możliwość dołożenie dodatkowego wewnętrznego dysku HDD,
- Pamięć operacyjną: 8 GB,
- Napęd wbudowany: DVD +/- RW,
- Ekran o przekątnej 23”, LED, typu Anti-Glare,
- System Operacyjny typu Windows 10 zainstalowany na urządzeniu,
- Pakiet oprogramowania biurowego typu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) z licencją bezterminową,
- Program zabezpieczający przed wirusami w czasie rzeczywistym typu Kaspersky,
- Mysz i klawiatura w zestawie,
- Zestaw powinien być skonfigurowany, gotowy do podłączenia i użytkowania.
- Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka, minimalne parametry:
- technologia druku - laserowa monochromatyczna,
- format - do A3,
- koszt wydruku 1 strony A4 – maksymalnie 5 grosze,
- finiszer do wykańczania wydruków (opcja)
- Parametry Druku
- rozdzielczość druku mono do 1200x1200 dpi,
- szybkość drukowania mono - do 45 stron A4/min,
- szybkość drukowania dwustronnego - do 25 stron A4/min,
- automatyczny druk dwustronny – tak,
- Parametry Skanera
- skanowanie w kolorze – tak,
- skanowanie dwustronne – tak,
- skanowanie do e-maila – tak,
- optyczna rozdzielczość skanowania - do 600x600 dpi,
- skanowanie do plików w formacie – JPEG, TIFF, PDF, PDF kompaktowy, PDF przeszukiwalny, szyfrowany, XPS, PPTX,
- Parametry Kopiowania
- rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi,
- szybkość kopiowania monochromatycznego - do 25 kopii/min,
- zakres skalowania, min 25 % - max 400 %,
- maksymalna liczba kopii – 999,
- automatyczne kopiowanie dwustronne – tak,
- Obsługa Nośników
- maksymalna gramatura nośników - do 300 g/m²,
- automatyczny podajnik dokumentów (typu ADF) – tak,
- podajnik na pojedyncze arkusze – tak,
- pojemność podajnika głównego min. - 500 arkuszy,
- pojemność podajnika automatycznego (ADF) – min. 50 arkuszy,
- pojemność odbiornika papieru – min. 500 arkuszy,
- obsługiwane formaty nośników – maksymalnie A3,
- Komunikacja
- ethernet - druk w sieci LAN – tak,
- wireless - druk przez WiFi – opcja,
- standardowe rozwiązania komunikacyjne – min. USB 2.0,
- Ethernet 10-Base-T/100-Base-T/1,000-Base-T Ethernet,
- Komputer przenośny - 2 sztuki, minimalne parametry:
- Procesor o parametrach porównywalnych lub lepszych od Intel Core i5,
- matryca: min. 15,6", LED, rozdzielczość 1300 / 750, matowa,
- Pojemność Dysku HDD: min. 750 GB,
- pamięć operacyjna: min. 4 GB,
- Napęd wbudowany: DVD+/–RW,
- Wbudowana kamera internetowa,
- Zainstalowany System Operacyjny typu Windows 10 zainstalowany na urządzeniu,
- Pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) z licencją bezterminową,
- Program zabezpieczający przed wirusami w czasie rzeczywistym typu Kaspersky,
- Mysz bezprzewodowa oraz torba do przechowywania oraz transportowania,
- Zestaw powinien być skonfigurowany, gotowy do podłączenia i użytkowania.
- Urządzenie – awaryjny zasilacz UPS - 2 sztuki, minimalne parametry:
- Moc pozorna: 600 VA,
- Pojemność akumulatora: 7 Ah,
- Liczba faz na wejściu: 1 (230V)
- Liczba akumulatorów: 1
- Czas podtrzymania (obciążenie 100%): 15 min
- Typ obudowy: Tower
- Zabezpieczenia / filtry: Nadmierne rozładowanie, Przeciw przeciążeniowe, Przeciwzwarciowe
- Oprogramowanie: Oprogramowanie do zarządzania zasilaczem UPS
- Porty zasilania we.: Wtyczka sieciowa
- Porty zasilania wy.: 6 x typ C/E
- Gniazda we/wy: 1 x USB 2.0 - do ładowania urządzeń mobilnych
- ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Istnieje możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego oraz możliwość udzielenia takiego zamówienia publicznego została przewidziana w zapytaniu ofertowym oraz w umowie z wykonawcą. W takim przypadku nie jest konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Usługa świadczona będzie w okresie - lipiec 2019 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Akceptują treść zapytania ofertowego, bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
- Wykonawca prowadzi swoją działalność zgodną z przedmiotem zapytania ofertowego min. 3 lata licząc do terminu ogłoszenia zapytania.
- Oferowane urządzenia będące przedmiotem zapytania ofertowego:
- są nowe, wolne od wad widocznych oraz ukrytych,
- nie są przedmiotem dotacji z Budżetu Państwa lub UE,
- nie są przedmiotem zabezpieczenia na poczet zadłużenia,
- nie jest urządzeniem tzw. „refurbished”,
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zgodne z opisem przedmiotu zamówienia
oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
- Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”
w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty, w wykazie zrealizowanych usług.
Wykonawca zobowiązany jest także zapoznać się i stosować obowiązujące Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej szczególnie w zakresie ogłoszonego zapytania, które dostępne są na stronie internetowej: www.ekonomiaspoleczna.nida.pl
- DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPŁENIENIA WARUNKÓW
- Zamawiający w celu potwierdzenia warunków określonych w punkcie IV wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
- Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – zapis
w formularzu ofertowym będącym Załącznikiem nr 1. - Wydruk ze strony Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej potwierdzający okres działalności prowadzonej przez Wykonawcę.
- Rekomendacje, referencje, protokoły odbioru potwierdzające wykonanie min. 3 usług związanych z przedmiotem zamówienia;
- Oświadczenie Wykonawcy o stanie i pochodzeniu oferowanego urządzenia.
- Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – zapis
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Wykonawca powinien sporządzić ofertę na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- W ofercie oprócz ceny Wykonawca podaje również:
- Czas realizacji – czas realizacji zamówienia od momentu podpisania umowy.
- Okres gwarancyjny – okres w jakim proponowany sprzęt podlega gwarancji (wymianie na nowy lub naprawie)
- Oferta oraz wszelkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy oferta jest podpisana przez inną osobę niż przedstawiciel/e prawny/i Wykonawcy, do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
- Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty, bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem.
- Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, obejmujących tylko wybrane urządzenie/urządzenia.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania.
- Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień.
- Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
- Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym stawkę brutto i netto za całość zamówienia.
- Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wówczas, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
- Oferta może być złożona w formie: pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną (skan) lub osobiście (liczy się data wpływu do siedziby zamawiającego)
- KRYTERIA OCENY OFERTY:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- Cena: 50 pkt.
- Czas realizacji: 25 pkt.
- Okres gwarancyjny: 25 pkt.
- cena – 50 pkt.:
- oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców, nie podlegającej odrzuceniu,
- oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów za dane kryterium,
- ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
oferowana wartość minimalna (cena brutto)
wartość punktowa oferty = _________________________________________________________________ x 50 pkt.
oferowana wartość oferty (cena brutto)
- Czas realizacji – 25 pkt.
- Oferty w tym kryterium będą oceniane na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym – zał. Nr 1
- Największą ilość punktów uzyska wykonawca nie podlegający odrzuceniu, który poda najkrótszy czas realizacji zamówienia, wg. poniższych kryteriów:
- Do 3 tygodni – 25 punktów
- Od 3 do 5 tygodni – 15 punktów
- Pow. 5 tygodni – 10 punktów
- Okres gwarancji – 25 pkt.
- Oferty w tym kryterium będą oceniane na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1,
- Największą ilość punktów uzyska wykonawca nie podlegający odrzuceniu, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji wg. poniższych kryteriów:
- powyżej 3 lat – 25 punktów
- 2 – 3 lat - 15 punktów
Największą ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma Wykonawca nie podlegający odrzuceniu, który zaproponuje najniższą cenę.
- Największą ilość punktów w kryterium „Czas realizacji” otrzyma Wykonawca nie podlegający odrzuceniu, który zaproponuje najkrótszy okres wykonania zamówienia.
- Największą ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji” otrzyma Wykonawca nie podlegający odrzuceniu, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancyjny. Podobnie w kryterium „serwis pogwarancyjny”.
- Pozostali Wykonawcy otrzymają mniej punktów, proporcjonalnie do liczby wskazanych przez siebie usług spełniających wymagania pkt IV zapytania.
- Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. Liczba punktów wynikająca z działań matematycznych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
- W wyniku przeprowadzonego postępowania wyłoniony zostanie 1 lub maksymalnie 4 Wykonawców.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.
- Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie.
- Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub z dwoma Wykonawcami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia lub zaproponowane ceny w rażący sposób odbiegają od cen rynkowych. Jeżeli najniższa złożona oferta przekracza cenę zakontraktowaną w budżecie, Zamawiający przeprowadzi ze wszystkimi Oferentami negocjacje. Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie 2 dni od dnia zakończenia negocjacji.
- INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY
Wykonawcy, którzy złożą ofertę zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie.
- PRAWA ZAMAWIAJĄCEGO:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy cenę zakontraktowaną w budżecie projektu a także zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru lub odstąpienia od zwarcia umowy nawet po rozpatrzeniu ofert.
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia modyfikacji do Zapytania przed upływem terminu na składanie ofert.
- O każdej zmianie Zamawiający będzie informował drogą elektroniczną na adres e-mail.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany harmonogramu w trakcie realizacji projektu oraz zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu zamówienia (zmiany w umowie).
- Zamawiający ma prawo do złożenia pytań uzupełniających do złożenia ofert, może żądać od Wykonawców uzupełnień, wyjaśnień i poprawienia m.in. oczywistych omyłek, błędów rachunkowych.
- Zamawiający ma prawo sprawdzania wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Państwa oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
- Po otrzymaniu oferty z uwagi na założenia budżetowe Projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania przedstawionych cen i innych warunków związanych z realizacją zadania oraz odstąpienia od zawarcia umowy.
- Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę. W przypadku gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- INFORMACJE DODATKOWE:
- Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania w przypadku:
- Niespełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- Niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem,
- Przedstawienia informacji nieprawdziwych,
- Niedostarczenia do Zamawiającego dokumentów, o które został wezwany w wyznaczonym terminie.
- Oferty złożone po upływie terminu składania ofert, przesłane na niewłaściwy adres
e-mail oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Termin związania ofertą: 60 dni od zakończenia terminu składania ofert.
- Od dokonanego wyboru nie przewiduje się odwołania.
- OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest Magdalena Pepłowska-Krzykwa oraz Paweł Reguła, tel. 89 625 22 26, 696 088 701
- SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć pocztą tradycyjną, osobiście lub w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną:
- mailowo na adres:
- pocztą na adres:
Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA
ul. Rzemieślnicza 3
13-100 Nidzica
Z dopiskiem: Oferta na urządzenia komputerowe - nr. postępowania 13/RR/OWES19-22/2019
W przypadku konieczności zmiany, uzupełnienia lub wycofania oferty należy przysłać w terminie składania ofert odpowiednie dokumenty z dopiskiem:
Oferta na usługi doradztwa biznesowego nr. postępowania 13/RR/OWES19-22/2019 –
ZMIANA OFERTY lub UZUPEŁNIENIE OFERTY lub WYCOFANIE OFERTY (wybrać właściwe)
- TERMIN SKŁADANIA OFERT:
23 lipca 2019 r., (decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego)
W związku z realizacją projektu pt. „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 informujemy, iż na zapytanie ofertowe - rozeznanie rynku wpłynęły 4 oferty.
Zamawiający dokonał czynności badania i oceny oferty stwierdzając w jej wyniku, iż Wykonawcą została firma:
Netcom – Tomasz Marszak - dostarczenie komputerów stacjonarnych, laptopów oraz zasilaczy awaryjnych
Faxiko Sp. z o.o. - dostarczenie sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego